سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعمیر تلویزیون

تعمیر تلویزیون

تعمیر تلویزیون و رفع اختلالات و خرابی های ایجاد شده در انواع برند های متفاوت تلویزیون اگرچه ادعای بسیاری از مراکز فعال در سطح شهر برای تعمیر تلویزیون می‌باشد اما با توجه به دانش و تجربه ی تخصصی تیم ما تعمیر تلویزیون های انجام شده توسط تعمیرکاران با تجربه ی سیمای تهران ،  هم در نمایندگی تعمیر تلویزیون و هم تعمیر تلویزیون در منزل  ، مطمئنا  به دست کارشناسانی انجام می پذیرد که ضمن آشنایی با پیشرفته ‌ترین تکنولوژی‌ها و فنآوری‌های روز دنیا ، دانش فنی مورد نیاز را برای تعمیر تلویزیون کسب کرده باشند.

تلویزیون ابزاری برای برقراری ارتباط جمعی از راه دور است به طور دقیق می توان گفت اولین فرستنده ی تلویزیونی از سال 1337 روز جمعه یازدهم مهرماه در ایران شروع به کار کرد. ابتدا تلویزیون های سیاه و سفید که همه ما از آنها خاطره داریم و سپس تلویزیون های رنگی ابتدا در قشر مرفه جامعه و سپس در خانه های همه ی ما حضور مداومی پیدا کرد. جالب است بدانید تلویزیون یا دورنما را  جان لوگی بِرد  مهندس بریتانیایی در سال 1926 اختراع کرد و در سال  1928 تلویزیون های رنگی مکانیکی را عرضه کرد. از این زمان بود که کم کم با خرابی ها و ایرادات بوجود آمده در تلویزیون ها نیاز به حضور افرادی برای  تعمیر تلویزیون ها که شناخت کافی از خرابی بوحود آمده داشته باشد تا بتواند اقدامات لازم برای تعمیر تلویزیون را انجام داده  و عمر کاربردی دستگاه تلویزیون ما را افزایش دهند ، پیدا شد. در واقع تعمیر تلویزیون هم یک کار سرگرم کننده و جذاب برای تعمیرکار تلویزیون و هم نوعی صرفه جویی اقتصادی برای خانواده ها می باشد.

 

تعمیرکار تلویزیون خوب برای تعمیر تلویزیون سراغ داریم؟؟

تلویزیون هم مانند هر دستگاه دیگری به دلایل متفاوتی از جمله استفاده نادرست و یا فرسایش به مرور زمان کهنه شده و دچار خرابی میشود اینجور وقتها اولین سوالی که به ذهنمان می آید این است که تعمیرکار تلویزیون خوب برای تعمیر تلویزیون سراغ داریم؟؟!

اصلا تعمیرکار خوب برای تعمیر تلویزیون چه کسی است؟

شرط اول برای تعمیر کار ماهر بودن این است که تعمیرکار اطلاعات کاملی از نحوه ی عملکرد هر یک از قطعات تلویزیون داشته باشد و بعد از آن آنچه بیش از همه مهم است تجربه ی کافی تعمیر کار در تعمیر تلویزیون است تا در سریع ترین شرایط و با بهترین روش و با قیمتی مناسب برای تعمیر تلویزیون شما اقدام کند و با تصمیم مناسب در اقدامات تعمیر تلویزیون ،  عمر تلویزیون شما بیشتر تداوم بخشد.

انواع تلویزیون بر اساس نوع صفحه نمایش

یک تعمیرکار ماهر در تعمیر تلویزیون ، با تمام دسته بندی های تلویزیون ها من جمله انواع تکنولوژی به کار رفته در سیستم های تلویزیونی آشناست چرا که او باید بتواند در کم ترین زمان مناسب ترین راه را برای تعمیر تلویزیون شما پیدا کند. تولید و تعمیر تلویزیون های آنالوگ قدیمی در انگلیس از سال 2012 به بعد متوقف شد ، در نتیجه اگر شما تلویزیون غیر دیجیتال دارید و مشترک تلویزیون های کابلی  ، ماهواره‌ای یا فرمت‌های گوناگون آن ها می باشید ، تلویزیون شما در این زمان کاملا بدرد نخور و قدیمی است. از طرف دیگر هم صفحه تلویزیون ها مدام دارد بزرگ و بزرگ تر و شفاف تر میشود تا حدی که امروزه از ملاک های مهم و درخور توجه در مقایسه تلویزیون ها علاوه بر وسعت  دید صفحه نمایش میتوان میزان شفافیت و طبیعی بودن رنگ تصاویر را نام برد. دو تکنولوژی مورد توجه  و  در حال رقابت در بازار و حوزه ی تعمیر تلویزیون در حال حاضر تلویزیون های پلاسمایی و ال سی دی هستند البته علاوه بر اینها تکنولوژی های ,LED, OLED   هم هستند.

تلویزیون‌های پلاسمایی

در تعمیر تلویزیون‌ های پلاسمایی باید بدانید این صفحه نمایش ها نور از سلول‌هایی منفرد ساطع می کنند و می‌توانند با ظرافت بسیار ویژه ای سایه‌های رنگ‌ها را با جزئیات دقیق تری  نشان دهند ، اما صفحه‌های LCD  نور را از میان یک شاتر کرکره‌مانند عبور می‌دهند. تکنولوژی های رقیب  به کار رفته در برند های متفاوت تلویزیون در سال‌‌‌های اخیر بازار تلویزیون  را به دست گرفته‌اند و  اغلب افراد  از جمله تعمیر کاران ماهر تلویزیون ، با توجه به نیاز بازار برای تعمیر تلویزیون ،  آن ها را می شناسند. به بیان ساده تر به علت طریقه ساطع‌ شدن نور از صفحه‌هایی پلاسمایی ، کیفیت و وضوح رنگ از این صفحه‌ها تاثیر بسیار بیشتری در بینندگانی که نور در محیط تماشای تلویزیون آن ها کمتر است مثلا در اتاق نشیمن  ایجاد می‌کند ، اما برعکس اگر می‌خواهید تلویزیونی را برای یک محل پر نورتر مثلا آشپزخانه‌تان  داشته باشید ، کارآیی تلویزیون LCD بسیار بیشتر است.

تلویزیون ال ای دی و تلویزیون ال سی دی

برای شما جالب باید باشد که تلویزیون ال ای دی همان تلویزیون ال سی دی است منتها کمی پیش رفته تر شده است. تفاوت تکنولوژی تلویزیون ال ای دی با تلویزیون ال سی دی در نوع نور زمینه آنها است که موجب تفاوت کیفیت در نمایش تصاویر شده است. هر چند که بسیاری از افراد به هنگام خرید این تفاوت تکنولوژی را نمیدانند اما به عنوان یک تعمیر کار تلویزیون باید فرق آنها را بدانید تا بتوانید به نحو احسنت تعمیر تلویزیون مورد نظر را انجام دهید. در تلویزیون ال سی دی یا کریستال مایع منبع نوری باید از لامپ های فلئورسنت که صفحه نمایش این تلویزیون ها به کار رفته عبور کنند در حالی که در تلویزون های ال سی دی از لامپ های خیلی کوچیکی استفاده شده که توانایی کنترل کیفیت و تغییر رنگ بهتری را نسبت به لامپ های فلئوسنت ارائه میدهد.

این تفاوت تکنولوژی باعث شده این دسته از تلویزیون زاویه دید بهتر ، عمر مفید بیشتر و مصرف برق کمتری نسبت به تلویزیون های ال سی دی داشته باشد و خانواده ها رغبت و ارزش بیشتری برای سپردن  امور تعمیر تلویزیون خود به تعمیر کار داشته باشند.

تلویزیون او ال ای دی  و ال ای دی

تلویزیون‌های OLED نازک ‌تر ، سبک‌ تر بوده  و کیفیت عملکرد بهتری نسبت به تکنولوژی‌ به کار رفته در دیگر تلویزیون‌ها دارند. هر پیکسل در تلویزیون های او ال ای دی با خاموش شدن می‌تواند مشکی مطلق شگفت انگیزی را به وجود آورد که این یکی از خصوصیات منحصر به فرد OLED است که موجب ایجاد وضوح تصویر استثنایی می‌شود.  دلیل این ویژگی نیز آن است که هر پیکسل را بصورت مستقلی میتوانید هدایت کنید  و به راحتی می‌تواند خاموش شود ؛ اما در LCD ها نور تک تک پیکسل‌ها قابل کنترل نیست و در واقع حوزه‌ای شامل چند پیکسل کنترل می‌شوند از این رو تعمیر تلویزیون های او ال ای دی نیاز به دقت فراوانی دارند تا شدت آسیب وارده کمتر شود .در فناوری OLED با توجه به آنکه  نیازی به نور پس زمینه نیست ، ضخامت پنل به شدت کاهش می‌یابد و شاهد تلویزیون‌های 4 تا 7 میلی‌متری دارای این فناوری هستیم که بسیار هم سبک و مناسب هستند .با این توضیحات پیرامون ویژگی های این تلویزیون به هیجان نیامدن از تکنولوژی OLED کار سختی است ؛ چرا که تمام ویژگی‌های یک تلویزیون رویایی از جمله وضوح شگفت‌انگیز ، نازکی باور نکردنی و مصرف اندک انرژی را دارد ضمن آنکه تعمیر تلویزیون او ال ای دی نیاز به دانش تخصصی دارد.

 

تعمیر تلویزیون و ایرادات شایع برندهای متفاوت تلویزیون

تعمیر انواع تلویزیون و رفع اختلالات و خرابی های ایجاد شده در انواع  برند های متفاوت تلویزیون اگرچه ادعای بسیاری از مراکز فعال در سطح شهر برای تعمبر تلویزیون می‌باشد اما با توجه به دانش و تجربه ی تخصصی تیم ما تعمیر تلویزیون های انجام شده توسط تعمیرکاران با تجربه ی سیمای تهران ،  هم در نماینگی تعمیر تلویزیون و هم تعمیر تلویزیون در منزل  ، مطمئنا  به دست کارشناسانی انجام می پذیرد که ضمن آشنایی با پیشرفته ‌ترین تکنولوژی‌ها و فنآوری‌های روز دنیا ، دانش فنی مورد نیاز را برای تعمیر تلویزیون کسب کرده باشند. از این رو پیشنهاد ما به شما آن است که پیش از مراجعه به یک مرکز و دریافت خدمات مرتبط با تعمیر تلویزیون از مجاز و استاندارد بودن آن مرکز تعمیر تلویزیون اطمینان حاصل کنید. مجاز بودن مرکز تعمیر تلویزیون به کاربر این اطمینان را می‌بخشد که خدمات ارائه شده  در راستای تعمیر تلویزیون در آن مجموعه بر اساس اصول و ضوابط استاندارد شرکتی و با نظارت سازمان‌های بالاتر انجام می‌پذیرد. مرکز تعمیر تلویزیون ما  یکی از مجموعه های پیشرو در ارائه و عرضه سرویس ها و خدمات مرتبط با انواع تلویزیون و برند های متفاوت موجود در بازار تلویزیون  است که در طی چند دهه اخیر توانسته است با ارائه برترین خدمات تعمیر تلویزیون ، رضایت کاربران و مراجعان خود را کسب نماید.