سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعمیرات گوشی

تعمیرات گوشی

 

تعمیرات گوشی باید طی چهارچوبی از اصول و قواعد خاص صورت پذیرد تا به دیگربخش های گوشی آسیبی وارد نشود و عملیات تعمیر با کیفیت بالایی صورت پذیرد. امروزه گوشی های موبایل جزئی از زندگی افراد جوامع شده است و این امر آن را به ابزاری ضروری در زندگی امروزی تبدیل کرده است ،این حجم از استفاده آنها را در معرض آسیب های زیادی قرار داده است گوشی های تلفن همراه فقط وسیله ای جهت برقراری تماس نیستنند و زندگی شخصی و کاری بسیاری از کاربران به آن وابسته شده است از این رو وارد شدن کوچک ترین خللی در روند آن کاربران را با مشکلات زیادی روبرو میکند بنابراین  کاربران نیازمند خدماتی برای تعمیرات گوشی خود هستند که در اسرع وقت و در کمال اطمینان دراختیارشان قرار گیرد.

خدمات تعمیرات گوشی

کارشناسان متخصص تیم تتعمیرات گوشی ما ضمن استفاده از به ‌روزترین و پیشرفته ‌ترین ابزارآلات تعمیرات گوشی، ابتدا علت خرابی را پیدا کرده و پس از برآورد هزینه های تعمیرات گوشی طبق تعرفه های مجاز در صورت تمایل مشتریان به تعمیرات گوشی شما میپردازند. به دلیل حرفه ای بودن کادر نمایندگی تعمیرات گوشی ما هرگز نگران زمان نباشید چرا که  تعمیرات گوشی شما به سرعت و با دقت بالایی انجام خواهد شد. قطعات تعویضی در تعمیرات گوشی اصل بوده و دارای گارانتی یک ماهه می باشند که در صورت بروز مشکل بدون هزینه مجددا تعویض خواهند شد.

بیشترین خرابی گوشی ها که در هنگام تعمیرات گوشی دیده شده است هم در زمینه های سخت افزاری و هم نرم افزاری ویا حتی گاهی هر دو ممکن است پیش بیاید. متخصصان فنی ما تعمیرات گوشی مشتریان محترم را به طور اختصاصی در دو واحد سخت افزاری و نرم افزاری انجام میدهند. تیم خبره کارشناسان ما دوره های تخصصی آموزش تعمیرات گوشی را زیر نظر اساتید حرفه ای در زمینه تعمیرات انواع مختلف گوشی ها گذرانده اند. کارشناسان تعمیرات گوشی کار تعمیر را با استفاده از قطعات اورجینال انجام داده و آماده ی ارائه خدمات به صورت شبانه روزی هستند.

مقایسه تعمیرات گوشی های اندروید و IOS

از نظر تعمیرات گوشی هم در بخش های سخت افزاری و هم نرم افزاری این 2 مدل سیستم عامل ها ویژگی های خاص خود را دارند که در نمایندگی ما هر سیستم عامل در واحد مختص خود تعمیرات می شود.

مزایا و معایب سیستم عامل های اندروید و ios از نظر تعمیرات گوشی

موضوع قابل بحث راجع به IOS و اندروید به روز رسانی سیستم عامل است که گوشی های آیفون به صورت هم زمان به روز رسانی میشوند ولی در مورد اندروید ممکن است حتی 2 سال به طول بیانجامد. اما با این حال گوشی های اندروید بیشتر توسط مشتریان پسندیده می شوند چراکه در آیفون با توجه به امنیت بالا  فقط و فقط قادر به تماشای یک تم یکسان و غیر قابل تغییر و تکراری هستید درحالی که اندروید با طیف گسترده ای از مدل ها و تم و منو ی مخصوص به آنها مواجه هستید. همچنین در گوشی های اندروید کاربران حق انتخاب های زیادی بین گوشی های سونی، اچ تی سی ، سامسونگ و… دارند، انتقال اطلاعات راحت تر بوده و برنامه هارا آسان تر و با دردسر کمتری میتوانند دانلود کنند.

تاریخچه گوشی های موبایل

گوشی های موبایل در سال  1973 میلادی مصادف با سال 1352 شمسی توسط یک شرکت آمریکایی به نام موتورولا پدید آمدند که اولین تماس را آقای مارتین کوپر یکی از مدیران این شرکت  به مدیر شرکت رقیبش برقرار کرد. گوشی های موبایل در آن زمان وزنی سنگین نزدیک به دو کیلوگرم و ارتفاع 20سانتی متری داشتند. زمان ورود گوشی های موبایل در ایران 20 سال طول کشید و اولین گوشی موبایل در سال 1372 توسط شرکت نوکیا وارد ایران شد و بسیار گران بود.

جالب است بدانید اولین مدل از گوشی های نوکیا مدل1011 بود که توسط شبکه  GSM کار می کرد. همچنین اولین مدل از گوشی های آیفون مدل 2G بود، که 9 سال پیش به بازار ارائه شد. صفحه ی آن لمسی بود و به اینترنت متصل می شد که در زمان خودش دستاورد بزرگی محسوب می شد.

اولین گوشی تلفنی که سامسونگ به بازار ارائه کرد یک تلفن ثابت به نام  SS-720   و اولین تلفن همراه آن SH-100 بود که وزن بسیار سنگین و اندازه ای به بزرگی یک آجر داشت. و اولین گوشی تلفن همراه شرکت سونی مدل X1 بود که سیستم عامل آن ویندوز بود و در سال 2008 اختراع شده بود .

 

تعمیرات گوشی با برند های متفاوت

از خرابی های رایجی که به ما اعلام میکنند تعمیرات گوشی اچ تی سی به دلیل داغ شدن  بیش از حد می باشد. اگر بعداز گذشتن یک هفته هنوز گوشی داغ می شد به احتمال قوی نیاز به تعمیرات اساسی دارد.

  • تعمیرات گوشی سامسونگ

از عیب های متداول مشاهده شده در نمایندگی تعمیرات گوشی های موبایل در برند سامسونگ میتوان موارد پایین را نام برد:

  • تعمیرات گوشی سامسونگ در مواردی که دکمه ها کار نمی کنند!

در بیشتر موارد این یک مشکل نرم افزاری  است که با راه اندازی مجدد گوشی برطرف خواهد شد.

  • تعمیرات گوشی سامسونگ در مواردی که برنامه Briefing گوشی را کند کرده است!

این یکی از شایع ترین مشکلات دیده شده گوشی های سامسونگ در تعمیرات گوشی این برند است. برای تعویض حالت این برنامه به غیرفعال شدن برنامه در قسمتی خالی از صفحه home فشار آورده و نگه دارید و برنامه Briefing را غیر فعال کنید

تعمیرات گوشی ایفون

گوشی های آیفون با آن که از بهترین و با کیفیت ترین برند های گوشی موجود در بازار هستند اما بدون ایراد و خرابی نیستن از جمله این خرابی های رایجی که هنگام تعمیرات گوشی آیفون با آنها برخورد می کنیم می توان موارد زیر را نام برد:

  • تعمیرات گوشی آیفونی که سریع باطری خالی می کند!
  • گوشی آیفون 7 به طور معمول باید در شرایط  تقریبا نرمال برای مدت 24 ساعت دوام برای انجام کار مداوم را داشته باشد. برای رفع مشکل خالی شدن باطری در مراجعات تعمیرات گوشی آیفون پیشنهاد می کنیم از حالت ذخیره سازی باطری و کاهش جلوه های بصری استفاده کنید منتها اگر اینها نتواند مشکل را برطرف کند تنها راه حل تعویض باطری گوشی می باشد.

تعمیرات گوشی هواوی با قطعات اورجینال و رفع عیوب سخت افزاری و نرم افزاری گوشی های هواوی. تعمیرات گوشی هواوی با بهترین قیمت و گارانتی و مهلت تست.