سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعمیرات لپ تاپ

تعمیرات لپ تاپ

 

تعمیرات لپ تاپ نیازمند افرادی با دانش تخصصی وآموزش دیده در زمینه تعمیرات بخش های مختلف است که بتوانند با بهرگیری از علوم لازم و ابزار های مناسب با استانداردهای جهانی در تمام قسمت های سخت افزاری و نرم افزاری لپ تاپ ها برای برطرف نمودن خرابی های بوجود آمده اقدامات لازم را انجام دهند.

گروه تعمیرات لپ تاپ ما با دارا بودن آشنایی کامل نسبت به ساختار هر نوع مختلف از لپ تاپ وعیب یابی دستگاه به شیوه ای صحیح که موجب آسیب به دیگر قسمت ها نشود کلیه خدمات مرتبط با تعمیرات لپ تاپ را به صورت کاملا تخصصی برای همه مدل ها و برند های لپ تاپ به شما مشتریان عزیز ارائه میدهد.

حوزه خدمات تعمیرات لپ تاپ

کار تعمیرات لپ تاپ توسط متخصصان مجرب و استفاده از قطعات اورجینال انجام میشود. بنابراین تمام تعمیرات لپ تاپ دارای گارانتی پس از تعمیر بوده و در صورت بروز مشکل تا یک ماه، بدون هزینه مشکل شما برطرف میشود.

خدمات لپ تاپ را می توان به سه بخش زیر دسته بندی کرد:

  • خدمات نرم افزاری تتعمیرات لپ تاپ

  • تعمیرات لپ تاپ در حوزه سخت افزاری

  • خدمات پس از فروش گروه تعمیرات لپ تاپ

در نظر داشته باشید که نسبت به مسائل مراقبتی بی توجه نباشید یکی از این بی توجهی ها در تعمیرات لپ تاپ مراجعه به مراکزی هستند که به دلیل نیروهای کاری؛ کار نابلد نه تنها مشکلات شما را برطرف نمیکنند بلکه با دستکاری سیستم و اعمال خراب کاری روی آن مشکل شما چند برابر میشود.

شما میتوانید جهت دریافت خدمات تعمیرات لپ تاپ میتوانید به صورت تلفنی با تیم فنی ما تماس بگیرید و با مشاوران متخصص ما صحبت کرده  و از مشکل سیستم خود و هزینه ی تقریبی آن مطلع شوید و در صورت امکان بدون جابجایی خرابی بوجود آمده را برطرف کنید.

در صورت نیاز به خدمات حضوری تعمیرات لپ تاپ در مرحله اول لپ تاپ به طور کامل آنالیز شده و گزارشی از وضعیت فنی لپ تاپ و موارد مورد نیاز برای تعمیرات لپ تاپ در اختیار شما قرار میگیرد و پس از اطلاع از میزان هزینه با رضایت شما کادر با تجربه و خبره گروه تعمیرات ما اقدامات لازم برای  تعمیرات لپ تاپ را شروع خواهد کرد.

 

خدمات ارائه شده برای تعمیرات لپ تاپ

  • بالابردن سطح کیفی قطعات سخت افزاری مانند هارد دیسک ، حافظه رم ، پردازنده مرکزی و افزایش ظرفیت باتری لپ تاپ با توجه به توصیه شرکت سازنده
  • بررسی سیستم عامل و محتوای روی لپ تاپ جهت تشخیص بد افزار ها و ابزارهای جاسوسی و ضد امنیتی
  • پالایش آنتی باکتریال سطوح و قطعات مختلف لپ تاپ ها جهت جلوگیری از فرسایش لپ تاپ، حساسیت و بیماری پوستی و تنفسی
  • سنجش میزان پایداری سخت افزاری به منظور کشف عیب های  استهلاکی و ناسازگاری قطعات لپ تاپ
  • بروز رسانی سیستم عامل و نرم افزارها به منظور استفاده از آخرین ابزارالات ساده و آسان برای کاربران و رفع شیار های امنیتی

معرفی لپ تاپ های مختلف و برخی از مشکلات رایج آنها

لپ تاپ های سونی به دلیل باریک بودن بیش از حد بدنه به سادگی خمیده میشوند و بر روی بدنه تعداد پورت ها و اتصالات کم است که کاربران باید از کابل های مبدل استفاده کنند همچنین لولاهای صفحه نمایش قدرت کافی برا نگه داشتن صفحه نمایش را ندارد از این رو قابلیت استفاده از صفحه نمایش برای کاربران جذاب نیست.