سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمایندگی تعمیرات

نمایندگی تعمیرات

 

بخش ارائه خدمات نمایندگی تعمیرات

در نمایندگی تعمیرات از ابزارآلات و قطعات درجه یک که دارای گارانتی هستند استفاده می شود و به منظور بهبود خدمات و کسب رضایت مشتریان، برای استفاده از گارنتی نمایندگی تعمیرات در مدت زمان مشخصی می توانید از پیک رایگان استفاده کنید. شما می توانید با تماس با مرکز نمایندگی تعمیرات دستگاه خود مشکل خود را بیان کنید و درخواست استفاده از گارانتی یا تعویض دستگاه خود را ثبت کنید و پس از رسیدگی و بررسی مشکل دستگاه شما به پیک  ابلاغ و فرستاده می شود.

نمایندگی تعمیرات یک مجموعه گسترده می باشد و دارای واحدهای متفاوتی می باشد که از زمان مراجعه به نمایندگی و انجام تعمیرات تا رفع خرابی های بوجود آمده اقدامات زیادی بر روی دستگاه شما انجام می شود که هر کدام را به اختصار بیان می کنیم:

در ابتدا مجموعه ای ازکارشناسان مشاور در خصوص انجام تعمیرات وسیله شما، به شما مشاوره می دهند و شما را راهنمایی می کنند که انجام تعمیر وسیله شما توسط نمایندگی تعمیرات چه مزایا و معایبیی دارد و اصلا به صرفه اقتصادی هست یا خیر.

  • واحد انجام تعمیرات تخصصی در نمایندگی تعمیرات

گروه انجام تعمیرات متشکل از افراد کار بلد است که به صورت تخصصی در هر بخش تعمیرات  حضور دارند و با استفاده از علم خود که متناسب با پیشرفت تکنولوژی است تعمیرات دستگاه شما را  انجام می دهند و تلاش می کنند تعمیرات دستگاه شما را با بهترین کیفیت انجام دهند.

هزینه تعمیرات متناسب با خرابی دستگاه شما و زمان صرف شده برای انجام تعمیرات، متفاوت می باشد و همیشه هزینه ای متناسب با کیفیت ارائه شده، دریافت می شود.

  • پیک نمایندگی تعمیرات

نمایندگی تعمیرات می تواند دستگاه شما را بعد از انجام کار برای شما ارسال کند که در این صورت هزینه پیک جداگانه باید پرداخت شود. اگر مشکل دستگاه شما جزئی باشد در همان لحظه، نمایندگی تعمیرات کار شما را انجام می دهند و نیاز به ارسال دستگاه نمی باشد.

نمایندگی تعمیرات ایکس ویژن

ایکس ویژن نام افتخاری شرکت مادیران می باشد که یک شرکت داخلی تولید کننده لوازم خانگی و رایانه ای می باشد. خدمات تعمیرات در مرکز نمایندگی تعمیرات ایکس ویژن مربوط به یک دستگاه خاص نیست و نمایندگی تعمیرات برای انواع دستگاه های این برند من جمله ایکس باکس، پلی استیشن، تلویزیون های برند سونی و… انجام می شود.

نمایندگی تعمیرات شرکت سونی

شرکت سونی در صنعت صوت و تصویر فعالیت گسترده ای دارد محصولات تولید شده شرکت سونی دارای ساختار سخت افزاری و بخش نرم افزاری مختص به خود می باشد به همین دلیل هر وسیله تولید شده شرکت سونی دارای مرکز نمایندگی تعمیرات برند انحصاری خود  می باشد:

  • نمایندگی تعمیرات لپ تاپ سونی
  • نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی
  • نمایندگی تعمیرات پلی استیشن
  • نمایندگی تعمیرات موبایل سونی

تاریخچه نمایندگی تعمیرات

انجام تعمیرات مربوط به زمان قبل و بعد از جنگ جهانی دوم می باشد که تا قبل از جنگ جهانی اول وسایل ساختاری بسیار ساده و ابتدایی داشتند و خبری از تکنولوژی های امروزی و تجهیزات پیشرفته نبود بنابراین انجام تعمیرات مسئله ای مهم برای مدیران و تولید کنندگان آن زمان نبود و انجام تعمیرات لوازم نیاز به دانش و مهارت خاصی نداشت و می توانستیم به سادگی مشکل را حل کنیم. اما در طول جنگ جهانی دوم تولید لوازم صنعتی و الکترونیکی افزایش یافت و زمان بعد ازجنگ جهانی دوم زندگی انسان ها به صورت ماشینی درامد و بیشتر کارهای مردم با ماشین ها انجام می شد که همین ایجاد مشکلات در ماشین آلات یک موضوع مهم برای تولید کنندگان و فعالان صنعتی شد و به فکر افتادند تا چاره ای برای تعمیرات لوازم خود بیاندیشند. دهه 1960 انجام تعمیرات وسایل به طور کامل پیشرفت کرد و تعمیرات کلیه لوازم انجام می شد. در دهه های بعد تولید کنندگان به دنبال روشی بودند که دستگاه تولیدی آن ها کمتر دچار آسیب شود چرا که انجام تعمیرات هزینه زیادی برای آن ها داشت و مانع برای رشد اقتصادی بود. بنابراین تصمیم گرفتند از روشی استفاده کنند که عمر مفید لوازم را افزایش دهد.

هر وسیله ای که تولید می شود وابسته به شرایط جفرافیایی و منطقه ای که از آن وسیله استفاده می کنیم دارای عمر مفیدی می باشد. عمر مفید به این معنی است که در آن دوره زمانی دستگاه شما کمتر دچار آسیب و مشکل می شود و پس از اتمام دوره و استفاده زیاد و طولانی مدت از وسیله آسیب پذیری دستگاه افزایش می یابد. در مواردی هم  ممکن است روغن کاری بخش داخلی که مربوط به موتور دستگاه می باشد به هم بریزد و نیاز به تعمیر و بررسی دستگاه باشد. در این صورت برای رفع مشکل نیاز به نمایندگی تعمیرات هر برند می باشد که نسبت به دستگاه برند خود آگاهی لازم دارند و با اطلاع از مشکل متوجه می شوند که مشکل مشاهده شده مربوط به کدام بخش می باشد.

خدمات کارشناسان نمایندگی تعمیرات

خدمات تعمیرات در بعضی از نمایندگی تعمیرات برند های مختلف فقط به صورت حضوری انجام می شود و برای انجام تعمیرات باید به مرکز نمایندگی تعمیرات مراجعه کنید.

  • حضور کارشناس نمایندگی تعمیرات در محل مشتری

خدمات نمایندگی تعمیرات به صورت حضوری در محل مشتری هم ارائه می دهد به این صورت که با تماس مشتری یک کارشناس از نمایندگی تعمیرات به محل اعزام می شود و خرابی های بوجود آمده را بررسی و تعمیرات لازم را انجام می دهد.

  • پشتیبان تلفنی نمایندگی تعمیرات

نمایندگی تعمیرات گروهی را برای پشیبانی بیست و چهار ساعته مشتریان خود فراهم کرده است که بیشتر مربوط به بخش نرم افزاری نمایندگی تعمیرات می باشد و در صورت ایجاد مشکل نرم افزاری شما را راهنمایی می کنند که مشکل دستگاه خود را تا جای ممکن حل کنید و در صورت رفع نشدن می توانید به مرکز نمایندگی تعمیرات مراجعه کنید.

بخش ارائه خدمات نمایندگی تعمیرات

در نمایندگی تعمیرات از ابزارآلات و قطعات درجه یک که دارای گارانتی هستند استفاده می شود و به منظور بهبود خدمات و کسب رضایت مشتریان، برای استفاده از گارنتی نمایندگی تعمیرات در مدت زمان مشخصی می توانید از پیک رایگان استفاده کنید. شما می توانید با تماس با مرکز نمایندگی تعمیرات دستگاه خود مشکل خود را بیان کنید و درخواست استفاده از گارانتی یا تعویض دستگاه خود را ثبت کنید و پس از رسیدگی و بررسی مشکل دستگاه شما به پیک  ابلاغ و فرستاده می شود.

 

ویژگی نمایندگی تعمیرات مناسب

برای انتخاب نمایندگی تعمیرات می بایست با ویژگی های تعمیرگاه مناسب آشنا باشید .به طور مختصر آن ها را بیان می کنیم:

  • رضایت دیگر مشتریان

نمایندگی تعمیرات که استاندارد باشد باید قابلیتی برای مشتریان در نظر بگیرد که بتوانند نظر دیگر مشتریان را در مورد نمایندگی تعمیرات مدنظر بدانند و ما نیز سعی کنیم به طور عادلانه نظر خود را در مورد خدمات انجام شده در نمایندگی تعمیرات بیان کنیم.

  • مشاهده نمونه کار

برای مطمئن کردن مشتری در مورد کیفیت انجام کار، معمولا نمایندگی تعمیرات نمونه کار انجام شده خود را به مشتری نمایش می دهند تا خود مشتری آن را ارزیابی کند و برای انجام تعمیرات تصمیم درست را بگیرد.

  • مهارت های تعمیرکاران

مهندسین که در نمایندگی تعمیرات وظیفه تعمیر وسیله را بر عهده دارند، باید دارای گواهینامه فنی معتبر باشند. این گواهی نامه نشان دهنده ی توانایی ایشان در مهارت و تخصص تعمیرات وسایل برقی می باشد. همچنین صبر و حوصله زیادی برای انجام کار خود به کار گیرند تا به نتیجه ای مطلوب برسند.

  • مکان نمایندگی تعمیرات

نمایندگی تعمیرات مجاز و رسمی هر برند باید دارای دسترسی آسان باشد که مشتریان به راحتی بتوانند به آن مراجعه کنند.